Plugg

Idag kommer dagen bestå av PLUGG och inget annat, har faktiskt så mkt självbehärskning att jag inte tänker bli underkänd på tentan.
Har "frågor inför tentan" kl 13-15 som jag ska gå på, inte för att jag har nå frågor utan för att höra vad alla andra har för frågor.

Fått funderingar på att gå en KY- utbildning istället. Velar lite där, eller kanske att jag ska ta o praktisera i 6mån som djursjukvårdare och sedan läsa till det i Skara. Mycket velande, men känner att detta som jag går nu inte är rätt för mig. För VAD ska jag isf komma o bli sen?

Vad jobbar man som när man är Geolog eller Biolog? Jo, Forskare, eller som miljövetare någonstans och jag känner att jag itne vill jobba som det. Det enda jag hittills kommit på att jag kan vilja jobba som är på Ica eller liknande. Har inte kommit på något annat faktiskt.

Nä tillbaka till plugget nudå. Ses i helvettet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0