dags för uppdatering

Igår va ja hem en sväng, va till hästarna också o red min älskade häst Tej. Va allt för längesen och det är ändå det bästa som finns, måste ta mig till vännäs oftare :)
Greta fick följa med o springa brevid, vilket hon tyckte va SÅÅÅÅ kul, finns inte så många ställen o springa på häromkring, iaf inte där jag vågar släppa henne lös...

Annars så har jag lyckats städa ett rum nu! får ta ett rum i taget så allt blir städat, måste ha det städat på måndag iaf, för då kommer vår nya säng, en stor en, 160cm bred är den, ska bli härligt lite skillnad från vår 120 som vi har nu :P Får en bokhyllaaktig sak då också som vi ska ha i köket :)

Nästa gång får vi köpa nått att ha akvariet på :)

Ikväll ska jag på medicinar spexet, ska bli kul :D Jag, syrran, tezz o annelie ska dit, kanske nån fler det vet jag inte :)

yey, uppdaterar mig mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0