Dagenidag.

Har äntligen börjat att diska! Har inte haft någon ork tidigare men nu börjar det bli fint i köket igen :)

Annars, börjat ny kurs, Klimatförändringar, blir nog roligare än förra iaf^^
Va en sväng på tentafesten igår, nykter dock eftersom jag tog bilen dit.. Hände lite kul saker o lite mindre kul saker som vanligt.
Blev ett hål i väggen (Va INTE mitt fel)... Nog om det.

Fått nya vinterdäck bak idag också (eller fått o fått måste nog betala dom sen) och även en kupévärmare vilket är najs så fryser inte bilen lika mkt :D

Imorgon är det fredag o då blir det efterlängtad helg! Om hästisarna fått skor så ska jag ut o rida ananrs ska jag iaf hem till mami o papi en sväng om.

Blä min arm "bubblar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0