Borde är ett dåligt ord.

Jag borde borde borde verkligen sätta mig o plugga MEN jag känner inte någon ork till det, ingen kraft, ingen lust, jag visste att det va för tidigt att plugga, men vad gör man inte för att överleva? Fick ju inget jobb. Funderar på om man skulle söka sig till en annan stad och börja om på nytt, skaffa sig ett jobb istället, det finns ju inga här i stan.

Jag har absolut NOLL i pluggambitioner. Sebbe känner samma sak om sitt plugg, kanske skulle det då vara bättre o flytta?

Jag är sugen på att jobba i stall! Längtar efter att känna att jag gjort något på dagen, känna mig helt slut efter ett långt slitigt pass i stallet, känna doften hela dagarna av hästar, så mysigt.

Jag känner att jag är på tok för osmart för universitete, jag sitter hellre i kassan på Ica (vilket jag tycker är skitkul kan jag påpeka) än att plugga. Jag vill verkligen inte, har ingen lust, ingen ork.

Tentaångest.

Nä ska ta o spela lite WoW nu för att få tankar på annat o bara hoppas på att ett under sker så jag klarar tentan!

Kommentarer
Postat av: jenny

de lööös siig :)

2008-11-02 @ 13:59:07
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: hihi ja finisen :)

2008-11-02 @ 20:40:02
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0