Blä skrev just

ett bra blogg inlägg så råka allt försvinna.
Hade inte blogg.se att de sparar varje minut, de hade det för ett tag sen iaf!
Får skriva det jag kommer ihåg.


Jag har hittat det perfekta jobbet. Måste nu bara skriva det perfekta personliga brevet som matchar mitt CV utmärkt. Hoppas att jag får det! Det är på 75% också vilket gör det ännu mer perfekt!

Nu ska jag se till o få det jobbet så jag kan bjuda på fika, eller hur Jny ;)

Annars idag ska jag till hästisarna, va länge sen ja va ut så ska bli jätteskönt :)
Dagens pålle är Callemannen eftersom Tojsi är lite dålig i benen för tillfället, han håll på o bli gammel...

Gash vad alla får barn nuförtiden och inga verkar vara planerade heller. Jag som verkligen har barnlängtan måste vänta för jag är "förnuftig". Har haft barnlängtan till o från sen jag va 15 typ. Först blir det iaf valpisar, Grisan ska få en kull nästa år om allt går vägen. Vi kanske ska ha kvar en hane. Sen ska vi iaf skaffa en Welsh Corgi Cardigan för det är enda rasen som bådde jag och Sebbe vill ha. Innan jag köpte Greta så velade jag mellan att skaffa en Dvärgpudel och en Welsh Crogi Cardigan men det blev ju som sagt en Greta istället alltså en Flatcoated Retriever pga att jag kände att jag inte ville ha en valpis först men nu är jag redo för en iaf :)

(bilden lånad från http://www.vovve.net )

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken tööt:

2008-11-09 @ 12:27:35
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0