Bostadsbidrag :D

Jag är så glad!
Vi får bostadsbidrag! Från o med oktober 2008! så jag får 2000kr nu på fredag för november o oktober.
Från o med jan 2009 får vi 1100kr i månaden i bostadsbidrag, me lajk it.

Annars så har grisen fått vaccination idag, hon va så duktig så. tror hon kände på sig att nått skulle häna i dag för hon va alldeles stingslig på morgonen. Mitt fel dock, är alltid nervös o så när jag har bokat in nått, dels för att ja ska komma försent o dels för att ja är rädd att jag är helt fel ute med dag o allt! Men när ja väl är där ja ska vara o så är allt lugnt igen :)

Nu är det julmysigt överallt, jag älskar när det är snö o alla har julpyntat med adventljusstakar o ljusslingor, det finns ingen bättre årstid!

Nu längtar jag till nästa år då Grisens valpar ska titta fram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0